شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

پروتز سينه براي مبتلايان به سرطان سينه

۳ بازديد

علاوه بر سرطان سينه، بيماري هايي وجود دارد كه به طور مادرزادي يك طرف قفسه سينه رشد خوبي ندارد و فرد دچار نوعي عدم تقارن در دو طرف بدنش مي شود. در اين مواقع بايد بازسازي انجام شود. براي اين كار سينه را كمي پاكسازي كرده؛ يعني بافت هاي اضافه را بر مي داريم و پروتز مي گذاريم، اما مشكل اينجاست اگر پروتز را به تنهايي بگذاريم زير پوست نازك بدن براحتي قابل لمس است به همين دليل از راه ديگري كه تزريق چربي است براي ترميم استفاده مي كنيم تا سينه طبيعي تر به نظر برسد.

علاوه بر سرطان سينه، بيماري هايي وجود دارد كه به طور مادرزادي يك طرف قفسه سينه رشد خوبي ندارد و فرد دچار نوعي عدم تقارن در دو طرف بدنش مي شود. در اين مواقع بايد بازسازي انجام شود. براي اين كار سينه را كمي پاكسازي كرده؛ يعني بافت هاي اضافه را بر مي داريم و پروتز سينه مي گذاريم، اما مشكل اينجاست اگر پروتز سينه را به تنهايي بگذاريم زير پوست نازك بدن براحتي قابل لمس است به همين دليل از راه ديگري كه تزريق چربي است براي ترميم استفاده مي كنيم تا سينه طبيعي تر به نظر برسد.
چربي از ناحيه اي از شكم گرفته مي شود كه از نظر جنس شباهت بيشتري به بافت سينه دارد. چربي به ناحيه سينه تزريق مي شود و بعد از اين كه ضخامت مشخصي پيدا كرد، پروتز را زير آن جاي مي دهيم ولي راه خيلي بهتر اين است كه چربي از ناحيه تحتاني شكم بخصوص در خانمي كه زايمان هم داشته گرفته و از طريق تزريق به سينه منتقل شود. ممكن است اين چربي ها به تنهايي بتواند حجم كافي توليد كند (يعني بتوان شكلي مانند سينه مقابل به دست آورد) اگر نتوانيم اين كار را بكنيم مجبور به استفاده از سيليكون خواهيم بود.

پروتز سينه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.